Crystal

Happy - Burak Yeter

乐LOFTER:

小豆之家:

I feel the rain
我听见细雨的声音
Against my window
它轻轻地敲打着我的心窗
So far away
好远好远
From all that I know
我的心绪飘得好远好远
Memories flood in
脑海中游荡着我
Of those I miss the most
那些最深刻的记忆

It feels good to be back
好开心可以重返我记忆中最深刻的家
I'm happy, happy, happy to be home again
我真的很开心回家
So happy, happy, happy to be home
回家真的很开心
Home again
那是我日思夜想的家
I feel the rain
我听见细雨的声音
Against my window
它轻轻地敲打着我的心窗
So far away
好远好远
From all that I know
我的心绪飘得好远好远
Memories flood in
脑海中游荡着我
Of those I miss the most
那些最深刻的记忆
It feels good to be back
好开心可以重返我记忆中最深刻的家
I'm happy, happy, happy to be home again
我真的很开心回家
So happy, happy, happy to be home
回家真的很开心
Home again
那是我日思夜想的家
Happy to be home again
好开心可以重返我记忆中最深刻的家
I'm happy, happy, happy to be home again
我真的很开心回家
So happy, happy, happy to be home
回家真的很开心
Home again
那是我日思夜想的家
Happy to be home
好开心可以重返我记忆中最深刻的家

小豆之家敬上!

评论

热度(15)