Crystal

The Story Never Ends (Piano Version) - Lauv

小豆之家:

Lauv,真实姓名为Ari Leff。1994年8月8日出生于美国纽约,现居住在洛杉矶。今年刚刚毕业于纽约大学音乐技术(music technology)专业。
Lauv在中学时代就开始了音乐创作。曾是乐队Somersault Sunday的主唱。现在作为一名独立音乐人,包揽自己音乐作品的词曲,同时也为他人创作。

Stick, stick to your stones cause that's all you know
你一如既往,心如磐石
I was caught in the middle
而我则陷入困境,进退两难
I swallow my words down to the bone
只能将还未说出口的话语咽下
Cause nothing's that simple
因为事实并非那样简单
Late at night you pour it out
每到深夜,你就找人发泄一通
Know that only brings you down
明明知道这只会让你更加难过

But go ahead give me all the blame
但没关系,我会承受你所有的刀剑相向
Yeah, twist my words and set them to flame, woah
来吧,曲解我的本意然后将之化为灰烬
We all know
我们都心知肚明
That you'll go tell all of your friends
你会奔走相告
That I'm the one you wish you never met
说你希望你我从不曾相遇
And woah
是啊
We all know
我们也都明白
The story never ends
这段故事未完待续
The story never ends
也永远不会迎来结局
Wound me like a toy spinning too fast
我就像个旋转的太快的玩偶
In every direction
承受着来自四面八方的伤害
How, how could I stay when you lit a match to all my intentions?
我还如何留在你身边,当你将我的所有好意付之一炬
Late at night you pour it out
每到深夜,你就找人发泄一通
Know that only brings you down
明明知道这只会让你更加难过
But go ahead give me all the blame
但没关系,我会承受你所有的刀剑相向
Yeah, twist my words and set them to flame, woah
来吧,曲解我的本意然后将之化为灰烬
We all know
我们都心知肚明
That you'll go tell all of your friends
你会奔走相告
That I'm the one you wish you never met
说你希望你我从不曾相遇
And woah
是啊
We all know
我们也都明白
The story never ends
这段故事未完待续
The story never ends
也永远不会迎来结局
That’s who you are
你就是这样的人
Crash the car
出了车祸
And blame the road
就责怪马路
Never your fault
过错从来就不在你
After all
毕竟
I would know
我一直都明白
The story never ends
我们的故事未完待续

小豆之家敬上!

评论

热度(12)