Crystal

Lake And Ocean - The Coral Sea

一个人:

《Lake and Ocean》

You don’t fight
不要挣扎
You don’t sigh
不必叹气
You don’t listen back
也别再去回想
Even on the trail of love
在爱的旅途中
You’re all done
你已经做了你所能做的一切
We’re not finished yet
我不想我们就这样结束

Seeing heights my heart bequeaths
我的心遗落在远处
You don’t see
你看不到
You don’t need
你也不需要
You don’t matter now
对你来说无所谓
Even on a trail of love
在爱的旅途中
You don’t fall
你没失去自我
You don’t recognize
也没意识到
All the things I did for you
我为你所做的一切
But I am over the things you did to me
而且我受够了你所做的一切
It’s uneasy but it’s true
让我不安并如此真实
And Didn’t I say
难道我没说过
Didn't I treat you right you’re breaking me down
难道是我做的不好让你对我失望了
Didn't I treat you right I’m breaking you down
难道一直以来是我让你失望了
All and all you’re just a lake inside my ocean
最后你也只是我生命中的一部分
All and all you’re just for me
只是如此而已
All and all you’re just a lake inside my ocean
只是一个过客
Everyway I see
生活处处都有你的影子
You don't fight
你没为此斗争
You are all kind
一如既往
You don't listen back
没有回头
Even on a trail of love
在爱的旅途中
You don't see
你没看见
You don't recognize
也没意识到
All the things I did for you
我为你所做的一切
But I am over the things you did to me
而且我受够了你所做的一切
It's uneasy but it's true
让我不安并如此真实
Didn't I say
难道我没说过
Didn't I treat you right you're breaking me down
难道是我做的不好让你对我失望了
Your soul
你的灵魂
You are a cove in a sea
如同海中漩涡
You messed up
陷入困境
And you left me
你离开了我
And the sun
带走了我的太阳
And if i
我多希望我能做些什么
You are all kind
你一如既往
And you'll always be mine
永居我心


评论

热度(6)