Crystal

Shook Down - Yuck

一个人:

《Shook Down》

take a laps of sugar cane
慢慢嚼着甘蔗
suck sweet to kill the pain
我想用这甘甜来吞噬痛苦
there were someone else looking for
曾经追求的那个人啊
it is no more
已经香消玉殒

total this week found a gig to
我已声嘶力竭
the world is dry
这世界满是恶意
i think of you
而我无比思念你
turn my face to the back of chair
不敢面对那过去的物事
to keep my essence there
只能把我心长存于此
it's been a week
好漫长的一周过去了
and it's been a week too long
漫长到了
there were several things
我错过了许多许多
that i've been doing wrong
也做错了许多许多
you see
你知道的
the time that takes for you
我爱你
is the time that takes for me
正如你爱我 如果非要在这份爱上加一个期限 那定是一万年
so do you agree
你觉得呢

if he stays
如果它还没离开
i'll go
那我会不得已离去
turn the lights on turn them stop
我无聊的开灯关灯开灯关灯
like you turn me upside down
呵呵 就像你让我情绪无比起伏
face to ground
然后我倒在地上 脸庞与地面接触 这温度让我清醒
spinning
我转过身子
spin into
转向了你
listen girl
停着 我的丫头
i think of you
我想你
back by the back of the chair
此刻我背靠在这椅背上 还是想你
i left you here
离开你
it's been a week
已经一星期了
and it's been a week too long
这一星期好漫长
there were several things
我一直在悲伤
that i've been doing wrong
为我所做错的一切
you see
你知道的啊
the time that takes for you
我爱你
is the time that takes for me
妈蛋我真心难以忘记啊
so do you agree
你不也是么?
you could be my destiny
你就是我的命运
you could be that much to me
你是我生命的全部
you could be my destiny
既然命运使然
you could be that much to me
让我遇见了你
you could be my destiny
我就不会再让你离开了
you could be that much to me
因为我特么如此爱你啊!
you could be my destiny
因为我特么如此爱你啊!
you could be that much to me
因为我特么如此爱你啊!
you could be my destiny
因为我特么如此爱你啊!


评论

热度(6)