Crystal

Angels - Joshua Radin

小豆之家:

It's been a long time that I've been on my own, and I can't take no more
我一个人已经很久了,我不能这么下去了
But these winds are changin'
但是这些风在改变
They'll blow me through the storm until I see the shore
它将我吹过风暴直到我看到支柱
And I'm prayin' for someone to show me I'm not done
我祈祷某人出现告诉我别放弃
Sometimes I see your face
有时候我看到你的脸
You've got everything I need
你有我想要的一切

When I'm lost, it's only you I seek
当我迷失的时候,我只想找到你
You've got wings to set me free
你有让我自由的翅膀
When I doubt, you're makin' me believe
当我疑惑的时候,你使我信服
That angels can fall, angels can fall
天使会坠落,天使会坠落
And I'll cross the ocean
我将穿过海洋
I'll walk the desert sand
我将走过沙漠
I'll find those hills to climb
我将找到攀爬的山峰
And I'll keep on searchin' 'cause I know you want to land
我会一直寻找因为我知道你想
Into these arms of mine
投入我的怀抱
On this road that I'm walkin', I hear you talkin'
在我走着的路上,我听到你讲话
I know I'll find you soon
我知道我很快就会找到你
You've got everything I need
你有我想要的一切
When I'm lost, it's only you I seek
当我迷失的时候,我只想找到你
You've got wings to set me free
你有让我自由的翅膀
When I doubt, you're makin' me believe
当我疑惑的时候,你使我信服
That angels can fall, angels can fall
天使会坠落,天使会坠落
I've been hurt and I've been left on the floor
我被伤害了 被抛弃在地上
You're the light that lifts me up through that open door
你是鼓舞我站起来的那盏灯
You've got everything I need
你有我想要的一切
When I'm lost, it's only you I seek
当我迷失的时候,我只想找到你
You've got wings to set me free
你有让我自由的翅膀
When I doubt, you're makin' me believe
当我疑惑的时候,你使我信服
That angels can fall, angels can fall
天使会坠落,天使会坠落

小豆之家敬上!

评论

热度(20)