Crystal

Good Love - 11:11

小豆之家:

Do I ever cross your mind?
我还会萦绕在你心头吗?
Even though I crossed the line?
即使我做的过分?
Do you ever think of me?
你还会想起我吗?

Yeah, I know we had good time
yeah,我知道我们曾经拥有一段美好时光
Baby, I was dumb and blind
baby,是我太笨拙太盲目

To open my eyes and see
让我睁开双眼看看
Ooh yeah
ohh yeah

There was good love, waiting for me
那段美好的爱情还在等着我
Too much, time and energy
我却花费了太多时间和精力
On someone, that ain't you
在某人身上而不是你
Ooh woah
ohh woah

There was good love, waiting for me
那段美好的爱情还在为我停留
Too much, time and energy
我却花费太多的时间和精力
On someone, that ain't you
在某人身上却而不是你
Woah
woah

Do I ever cross your mind?
你的脑海中还会掠过我的身影吗?
Cross your mind?
是否还萦绕在你心头?
Do you ever think of me?
你还会想起我吗?
Baby
baby
Yeah, I know we had good time
yeah,我知道我们曾拥有一段美好时光
Dumb and blind
尽管那既愚笨又盲目
I just want only you loving me
我只想让你依旧爱我
Ooh yeah, yeah
ooh yeah, yeah

I just want that good love
我只想拥有那段美好爱情
Good love, baby
美好爱情,baby
Good love, with you
与你的完美爱情
I want it darling, you know I need it
亲爱的我只想拥有它,你明白我需要它
I just want that good love
我只想拥有那段美好爱情
Good love, baby
美好爱情,baby
Good love, with you
与你的完美爱情

Do I ever cross your mind?
你还会偶尔想起我吗?
Do I ever cross your mind?
我是否还萦绕在你心头?

Do I ever cross your mind?
你的脑海中还会掠过我的身影吗?
Even though I crossed the line?
即使我做的很过分?
Who said that grown man don't cry
谁说成熟的男人不哭?
Was a lie, yeah
都是假的,yeah

I know that I've made really big mistakes
我知道我犯了很严重的错误
I know that you hate me for the things I say
我知道你讨厌我说这些
Yeahh, it don't really have to be this way
yeah,我们之间真的不必像这样
Yeahh, we can fix it without using feet
yeah,只要不再争吵我们会和好如初
I know I can't help it
我知道我忍不住
If I die I know I'm selfish
如果我死了我就知道我是自私的了
For only just wanting you loving me
因为我只想让你爱我
Ooh yeah
ohh yeah
I just want that good love
我只想拥有那段美好的爱情
I just want it
我只想拥有它
Good love, baby
美好爱情,baby
I just want it
我只想拥有它
Put your heart in the futures saving for me
未来在你的心中给我留个位置
Ooh yeah
ohh yeah
I just want that good love
我只想拥有那段美好爱情
Good love, baby
完美爱情,baby
Put your heart in the future but don't let it freeze
让你的心向未来但别任它冰冻
Ooh yeah
ooh yeah

Who said that grown man don't cry
谁说成熟的男人不哭
Was a lie
都是骗人的

I just want that good love baby
我只想拥有完美爱情baby

小豆之家敬上!

评论

热度(9)