Crystal

Dengiz - ummon

时光无声:

sweetest:

「单曲循环」

很感人的一首歌。Ummon Guruhi可以说在乌兹别克斯坦影响力最大的组合。


《Dengiz》

Suzmoqdaman oqimga qarshi
我不断对抗上浮
Senga esa oqimda yaxshi
适应你上浮的速度
Suzmoqdaman o'z baxtim uchun ortga
重新浮上我们以往的幸福
Charchadim nahot kelmaysan yordamga
我厌倦了那些正派的做法
Nahotki unutding sen meni
你忘了我
Nahotki shunchalar bo'ldimi oson
没那么容易

Nega unda unutolmasdan seni
你为什么那么无情
Sovuq qotarman ochiq dengizda hamon
身处依然寒冷的qotarman海里
Kim bilibdi derman o'shanda
那么也许我的感觉也会更真实
Bunchalar o'zgarib ketasan deb
这样我对你的感觉也会改变
Yuz bor o'qidim yozgan maktublaring
我要把写的几百封信读给你听
Bir umr faqat sizni sevaman deb
只有爱你一辈子
Siz uchun hatto jonim beraman deb
即使为你献上我的灵魂
Yuragimni har bir zarbida siz deb
随着你每一次触动我的内心
Yolg'onlaringga cho'ktirib ketting
难道都是虚假的妥协
Bir umr faqat sizni sevaman deb
只有爱你一辈子
Siz uchun hatto jonim beraman deb
即使为你献上我的灵魂
Yuragimni har bir zarbida siz deb
随着你每一次触动我的内心
Qasamlaringni unutib ketting
难道你忘了我们许下的那些誓言
Endi sensiz kelar ketar fasllar
如今季节停转
Manga faqat siz kerak, kerak emas qasrlar
你坦言再不需要遮蔽的宫殿
Yarim yo'lda bo'linib ketdi manzillar
拆毁掉我们的爱巢
Sezmabsan sani sevganimni qanchalar
可Sezmabsan仍深爱着sani
To'rt tarafimdan ezaveradi devor
感觉被四面墙壁围困
Sen kettingu va dunyo bo'ldi qoldi tor
在这狭窄的地方
Kim bilan uyquga ketmoqdasan kechalar
夜深时你和谁相伴入眠
Shu haqida o'ylasam netay yurak sanchilar
为何我的心脏如此疼痛
Hammasi go'yoki tushday
彷如身处梦境
Har tong uyg'onaman qanotsiz qushday
像每天早上醒来的飞鸟
O'tkan kunlar naqadar go'zal edi
过去的岁月是那么美好
Ertangi kun bo'lib qoldi bo'm-bo'shday
未来的日子显得那么空洞
Nega qanotimni sindirding
为什么翅膀突然断裂
Quladim hech kimsasiz dengizga
坠入空洞的大海
Qo'l cho'zib kutgandim yordaming
期望还有回旋的余地
Birga bo'lsak bo'ldi ediku bizga
但是我们再也不能在一起
Kim bilibdi derman o'shanda
那么也许感觉也会更真实
Bunchalar o'zgarib ketasan deb
我对你的感觉也会改变
Ming bor o'qidim yozgan maktublaring
我要把我写的几百封信读给你听
Bir umr faqat sizni sevaman deb
只有爱你一辈子
Siz uchun hatto jonim beraman deb
即使为你献上我的灵魂
Yuragimni har bir zarbida siz deb
随着你每一次触动我的内心
Yolg'onlaringga cho'ktirib ketting
难道都是虚假的妥协
Bir umr faqat sizni sevaman deb
只有爱你一辈子
Siz uchun hatto jonim beraman deb
即使为你献上我的灵魂
Yuragimni har bir zarbida siz deb
随着你每一次触动我的内心
Qasamlaringni unutib ketting
难道你忘了我们许下的那些誓言
Orzularimni olib ketting qoldi ko'z yosh
梦里流下的那些泪水
Yulduzlarga qarab o'ylab yotaman ko'tarmay bosh
星空下那些不堪的谎言
Hammasidan alam qilgani yuzingdagi quvonch
在他脸上展现出的令人无奈的喜悦
Ketasan deb, yo'limni to'sma qoch
用刀结束掉这一切 然后开始逃亡
Bir umr faqat sizni sevaman deb (sevaman deb)
生于此世,只爱你一人(我爱你)
Siz uchun hatto jonim beraman deb (jonim beraman deb)
你还可以拥有我的灵魂(拥有我的灵魂)
Yuragimni har bir zarbida siz deb (siz deb)
随着你每一次触动我的内心(你)
Yolg'onlaringga cho'ktirib ketting (yeah)
难道都是虚假的妥协(yeah)
Har nafasimda sizni sevaman deb (sevaman deb)
每一次的呼吸伴随着我爱你(我爱你)
Siz uchun hatto jonim beraman deb (jonim beraman deb)
你还可以拥有我的灵魂(拥有我的灵魂)
Yuragimni har bir zarbida siz deb (siz deb)
随着你每一次触动我的内心(你)
Qasamlaringni unutib ketting
你忘了我们许下的那些誓言


评论

热度(178)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据