Crystal

Just Walking in the Rain - Johnnie Ray

流浪的龙:

      《Just Walking In The Rain》,只是在雨中散步,演唱:Johnnie Ray。一首怀旧主题的老歌。有句话叫,怀念过去不是因为那个时候有多好,而是那个时候我们都年轻。总有些回不去的时刻,只能空余怀念。不是现在多么不好,只是现在早已明白太多事情。

Just walking in the rain

只是在雨中漫步

Getting soaking wet

浑身湿漉漉的

Torturing my heart by trying to forget

以试图遗忘来折磨我的心灵

Just walking in the rain

只是在雨中漫步

So alone and blue

如此孤单和忧郁

All because my heart still remembers you

全都是因为你依然留在我心上

People come to their windows,

人们来到窗口

They always stare at me

他们总是盯着我

Shaking their heads in sorrow

悲哀地摇着头

Saying, Who can that fool be

说道,那个傻子是谁

Just walking in the rain

只是在雨中漫步

Thinking how we met

回忆我们的相遇

Knowing things could changed

明知往事已随风而逝

Somehow I can't forget.

我却莫名地难以忘记

(Just walking in the rain)

只是在雨中漫步

(walking in the rain)

雨中漫步

(walking in the rain)

雨中漫步

(Just walking in the rain)

只是在雨中漫步

People come to their windows,

人们来到窗口

They always stare at me

他们总是盯着我

Shaking their heads in sorrow

悲哀地摇着头

Saying, Who can that fool be

说道,那个傻子是谁

Just walking in the rain

只是在雨中漫步

Thinking how we met

回忆我们的相遇

Knowing things have changed

明知往事已随风而逝

Somehow I can't forget.

我却莫名地难以忘记



评论

热度(5)