Crystal

Sometimes When I'm Dreaming (Special Bonus Edition track) - Katie Melua

小豆之家:

All the friends
所有朋友
I believed in
我信任的朋友们
I believed in
我曾信任你们
for a while
一段时间
They had their flair
他们有着他们的天赋
They had their style
有他们的风格

But nobody quite
但没有人
got it right
很好的掌握了它们
Nobody knew
没有人知道
just how it feels to be me
做自己是什么感觉
But sometimes when I'm dreaming
但有时 当我做梦的时候
And I dream a lot these days
这些天来我做了很多梦
I meet someone who understands
我遇到了一些懂的人
who leads me through the haze
他们带我穿越雾霾
It's only when I'm dreaming
而这只发生在我做梦的时候
that I fall in love for real
我真的陷入了爱河
But I wake up screaming
但我还是尖叫着醒来
Sometimes when I'm dreaming
有时 当我做梦的时候
And it's now
就是现在
that I need a friend
我需要一个朋友
I reach out for the phone
我伸手拿手机
Nobody's there
没有人在那
Nobody's home
没有人在家
Though it may not be right
尽管这样很不对
to give up the fight
放弃挣扎
I'm sailing away
我还是扬帆远航落荒而逃
now I'm on my own Alone
如今我独自一人
But sometimes when I'm dreaming
但有时 当我做梦的时候
And I dream a lot these days
这些天来我做了很多梦
I meet someone who understands
我遇到了一些懂的人
who leads me through the haze
他们带我穿越雾霾
It's only when I'm dreaming
而这只发生在我做梦的时候
that I fall in love for real
我真的陷入了爱河
But I wake up screaming
但我还是尖叫着醒来
Sometimes when I'm dreaming
当我做梦的时候
I wake up screaming
我尖叫着醒来
Sometimes when I'm dreaming
当我做梦的时候

小豆之家敬上!

评论

热度(13)