Crystal

Spirit Ditch - Sparklehorse

小豆之家:

I want my records back
我想要回我的唱片
And that motorcycle gas tank
还有喷着黑漆的
That I, spraypainted black
摩托车油箱
The owls have been talking to me
猫头鹰一直在跟我说话
But I'm sworn to secrecy
但我发誓会保密
I woke up in
我在烧毁的地下室里

A burnt out basement
苏醒
Sleeping with
在精神沟渠里
Metal hands
同痴迷者
In a spirit ditch
共眠
The moon it will rise with such
月亮会伴随着马的笑声
Horse laughter
升起
It's dragging pianos to the ocean
它将钢琴拖拽进大海
If I had a home
如果我拥有归宿
You'd know it'd be
如你所知
In a slide trombone
会寄托于长号
I woke up in
我在烧毁的地下室里
A burnt out basement
苏醒
Sleeping with
在精神沟渠里
Metal hands
同痴迷者
In a spirit ditch
共眠
(mum on answerphone interlude)
(收录了妈妈的通话声)
I woke up in
我在烧毁的地下室里
A burnt out basement
苏醒
Sleeping with
在精神沟渠里
Metal hands
同痴迷者
In a spirit ditch
共眠

小豆之家敬上!

评论

热度(7)