Crystal

When - Elysian Fields

存档灵魂:

W H E N
无论如何


【歌词】


When I am drifting in my dream
当我在梦里游荡
I love you
我爱你

When I wake and nothing's what it seemed
当我醒来 世界面目全非
I love you
我爱你

When the final midnight's poised to stroke
当最后一个夜晚快要崩塌
I love you
我爱你

And all of the looking glasses broke
当所有真相浮出水面
When all of the aces have been drawn
当所有繁花凋落
I love you
我爱你

When your king is cornered by my pawn
当你的将被我卒逼到没有退路
I love you
我爱你

When you are asleep and so defenseless
当你睡着 像个孩子一样
I love you
我爱你

When this wicked world has turned against us
当此恶世要把我们消磨殆尽
Even though we didn't kiss good bye
当再见时你不再吻我
I love you
我爱你

When there are no tears in me to cry
当我欲哭又无泪
When the willows weeping with desire
当春风又绿了柳丝
When the furthest cold and distant planet catches fire
当那个遥远 冰冷 隔绝的星球着起了火
Tear at the sky, haunted by windows
雨不停地落 窗户把它们围拥

Those are the eyes
像一双双眼睛
Always searching never seeing souls are sailing slowly lonely
永远都在寻觅 却寻不到落在远方的孤苦灵魂

When they've got our names down on alist
当我们的名字被并排写在一起
I love you
我爱你

When I am recalling our first kiss
当我想起我们的初吻
When you distracted and remote
当你变得冷漠 不可捉摸
I love you
我爱你

When there is no voice left in my throat
当我张开嘴 却无语
When the rains a re spilling from the sky
当雨滴从天空滴落
I love you
我爱你

When the thirsty river beds are dry
当干涸的河床干裂
I love you
我爱你
Though you never asked me to be yours
虽然你没有拥我入怀

When the wild and restless waves are crashing on the shore
在那个无休止的狂野海浪不停拍打的海边
Tear at the sky crowded by windows
雨不停地落 窗户把它们围拥

Those are the eyes
像一双双眼睛
Always searching never seeing souls are sailing slowly lonely
永远都在寻觅 却寻不到落在远方流浪着的孤苦灵魂

When you are million miles away
当你我相隔两端
I love you
我爱你

When we've dropped our lines from this mad play
当我们彻底和疯狂的世界隔绝
I love you
我爱你

Though the longest battle is not won
虽然最终这场持久的战斗还是会输
I love you
我爱你

When the stage is dark, the people gone
当幕布落下 观众离开
When my soul no longer takes this form
当我灵魂要离开这个躯壳
And you hear me singing in the storm
你会听到 我在雨里对你呼唤


评论

热度(31)