Crystal

I Shall Be Released - Beth Rowley

乐LOFTER:

小豆之家:

They say that everything can be replaced
他们说没有什么东西不可替代
Yet every distance is not near
他们说没有哪段路程咫尺可及
Yet I remember every face
所以我铭记着
Of every man that put me here
每一张陪伴我至此的人的面庞
I see my light come shining
我看见我散发着光芒
From the west unto the east
从东边照亮至西边

Any day now any day now
不知哪天 抑或现在
I shall be released
我就会得以解脱
They say that every man needs protection
他们说每个人都需要保护
They say that every man must fall
他们说每个人必有消沉之时
Yet I swear I see my reflection
我发誓我看见我的影子
Some place so high above this wall
映照在高墙之上
I see my light come shining
我看见我散发着光芒
From the west unto the east
从东边照亮至西边
Any day now any day now
不知哪天 抑或现在
I shall be released
我就会得以解脱
Standing next to me in this lonely crowd
孤独的人群里站在我身旁的你
I see a man who swears he's not to blame
发誓说你不是应受到怪罪的人
All day long I hear him crying alone
我成天听着他呼喊声嘶力竭
Saying that he's been framed
哭诉着他是造人诬陷
I see my light come shining
我看见我散发着光芒
From the west unto the east
从东边照亮至西边
Any day now any day now
不知哪天 抑或现在
I shall be released
我就会得以解脱
I see my light come shining
我看见我散发着光芒
From the west unto the east
从东边照亮至西边
Any day now any day now
不知哪天 抑或现在
I shall be released
我就会得以解脱
I see my light come shining
我看见我散发着光芒
From the west unto the east
从东边照亮至西边
Any day now any day now
不知哪天 抑或现在
I shall be released
我就会得以解脱

小豆之家敬上!

评论

热度(12)