Crystal

Step Down From It - Andreas Moe

小豆之家:

You wake up
你醒来
In the middle of the night
在午夜
In the middle of a lie
在谎言的中间
You fall out
你摔倒
Like a loser in a fight
像斗争中一个失败者
In the middle of the night
在午夜

You feel rough
你感到很艰苦
But you haven't had a drop
但你没有放弃
And the pounding never stops
并且冲击从未停止
And your doubts have never hit you quite this hard
但你的质疑从未如此艰难地打击你
Step down from it
从它这走下来
That wall is too high for us
这道墙对于我们来说太高了
Don't hold your love
不要紧攥着你的爱
Where I can't reach
在我不能取得的地方
Step down from it
从它这走下来
You don't have to hide from us
你没有必要藏在我们之间
Don't hold your love
不要紧攥着你的爱
Away from me
离开我
And I will be as steady as a heartbeat
我会像心跳一样稳定
You wake up
你醒来
Just the way you went to bed
只要你去睡觉
Same dilemma in your head
一样的困境在你脑海里
And you're stuck
你被难住了
In the what if's and the why's
在是什么和为什么之间
And it's hard to realize
并且很难意识到
That one day you'll believe
有一天你会相信
Your heart is safe with me
你的心在我身旁是安全的
Step down from it
从它这走下来
Wall is too high for us
这道墙对于我们来说太高了
Don't hold your love
不要紧攥着你的爱
Where I can't reach
在我不能取得的地方
Step down from it
从它这走下来
You don't have to hide from us
你没有必要藏在我们之间
Don't hold your love
不要紧攥着你的爱
Away from me
离开我
And I will be as steady as a heartbeat
我会像心跳一样稳定
Dreams pass below your tower
梦想着经过你的高塔
You're worried in the coldest hours
你在担心最寒冷的时刻
That no one will be your flame
没有人会成为你的火焰
Step down from it
从它这走下来
Wall is too high for us
这道墙对于我们来说太高了
Don't hold your love
不要紧攥着你的爱
Where I can't reach
在我不能取得的地方
Step down from it
从它这走下来
You don't have to hide from us
你没有必要藏在我们之间
Don't hold your love
不要紧攥着你的爱
Away from me
离开我
And I will be as steady as a heartbeat
我会像心跳一样稳定

小豆之家敬上!

评论

热度(24)